Followers

Friday, 29 July 2011

bulat dan biru

leya | 16:58 |

Apakah?

taraaaa.....inilah die

kenal ke tak?

aku memang addicted sgt ngn menatang ni sejak kecik lagi..ala korang pon mesti suke gk kan ngn die? kan?
nama beliau DORAEMON...kt umh aku pnggil beliau Amon je bru mesra..
beliau akan muncul di TV pada setiap sabtu jam 7.30 mlm..aku mmg tak akan miss tercongok kt depan tv mcm jakun...time klaka mmg aku gelak sorg2 mcm budak bru dpt mainan, time sedih lak (kalo amon hilang, sakit dan xsedarkan diri..) aku akan terkebil2 menahan air mata dari jatuh (kang mak nampak..)..

DORAEMON ni memang dah berkurun2 kt TV kn..yg peliknya die still besa tu jgak ngn nobita n the geng tu..kte ni ha yg makin lame makin tua besa..agak2 nye smpai bile ye beliau akan muncul di TV ni ye? ade la dekat 15thn gak la aku dok ngadap die kt depan TV nie..dari si budak comot hingusan sampaila ke gadis manis, baik hati lagi bersopan ni..

cake Doraemon...(sedang meniru aksi beliau...:P)



waaa kan best kt msia ni ade train cmnie..baru bergaya


okla yg ni adalah antara koleksi Doremon sayer...



akak aku ckp "ngko ni atas katil, dalam laci, atas meja, dalam kete, dalam beg semua Doremon..!" aku lalalala je...kdg2 "umur kau bape haaaa??"..aku lalalala lagi..

aku harap sampai aku dah kawen n ade anak nanti (ahaks..) menatang biru dan bulat ni still hidup g kt TV..aku nk tunjuk n cite kt dorg (ahaks lagi...) hahaha berangan jek aku nih..


hidup DORAEMON..!!




8 comments:

SimplySeoul said...

Sangat, sangat, sangat suka dengan Doraemon. Maybe sebab dia kucing based punya katun hehe.

Selalu tekan telinga kucing supaya rupa dia macam Doraemon hehe.

leya said...

hahaha klaka..jgn tekan telinga si michan suda la die kn girlpren doremon.. ngamuk doremon nnti..heee :)

deeya said...

nak suke sin chan boley x ? sin chan da besar . dia da matang taw . huhu ~

leya said...

haha..sin chan nakal tuu kcik2 dh pndai hehe

raider150 said...

dorae.....mon nanyi 3x kali tau...

apa hal selamat berpuasa suruh doraemon tu sekali ya....jumpa lagi

leya said...

hehe..ok slamat berpuasa juge ye..

hira said...

hahaha. comel je~

leya said...

hhihihi...:)