Followers

Monday, 25 July 2011

Tips cover MALU...

leya | 13:58 |

Berikut adalah tips tips berkesan untuk cover malu...(utk para laki2..)

1. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi…terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

2. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali…teruskan
menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

3. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka…jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah ‘biar rosak zip, jangan rosak akhlak’.

4.
Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat
belakang
…teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan
kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.

5. Tersilap masuk tandas wanita… buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.


aku malu tau tak?


3 comments:

SimplySeoul said...

Sy penah seluar xberzip dalam bas selama lebih kurang 20 minit...tp xsedar. Bila balik rumah baru tau...Argghhh rasa nak hantak pala di dinding. Malunyaaa.

leya said...

hahahah klaka..msti brangin je rse ek..

Akmal [B] said...

tips cover malu tuk laki2 je ker???

gurlz ta de?? or gurlz ta taw malu.... ops my