Followers

Thursday, 28 July 2011

aku pancung leher kau..!

leya | 12:31 |

engko bukan tak tahu kegemaran aku ialah belacan, kenapa engko msk sayur tak taruk belacan?? sekarang aku akan pancung leher kau!




ok tapi kes ni bukan psal sayur tak taruk belacan tp pasal kes laki yg marah atau lebih tepat naik hantu kt bini die lepas bini die dpt tahu yg die bwk balik chikaro pompuan lain balik umah...cmtu plak..bini die le yg patut naik hantu sbb laki bwk balik pmpuan lain balik umah...tanpa segan silu plak gi bwk balik pompuan ek? dating tempat lain okla lagi...dah tu salah die, orang lain yg kene..siap nak ugut pancung plak tu...ish3 xpatut..

berita ni aku bace kt paper Metro hari ni...rasenye semenjak 2menjak ni byk betol kes laki dera bini kn...hentak kpale kt dinding la, sepak terajang la (ingt bola ke??), pijak perut la, tampar la tumbuk la...tak sayang bini kah? cube amalkan ape yg pak ajis ckp "sape tak sayang bini oiiii..." barulah rse sayang sgt kt bini smpai xsanggup or smpai hati nk ade hbungan ngn pompuan lain..maka amanlah rumah tangga... tak gitu? heeee ^.^

8 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

akak pun ada baca.. kes mcm ni dah terlalu byk di dedahkan. mcm satu trend lak dera bini skrg ni

leya said...

tau xpe kn..disepak trajang mcm brg je,mcm kte xde prasaan..mngucap pnjg je kalo kuar brita cmnie...

Cahaya Fajar said...

mntak dijauhkn dpt laki camni..jgn awl2 je baik,lps kawen,mcm apa je perangai....+_+

leya said...

emm tula kn tkut gk kalo jdi cmtu.. iman knela kuat sesame mnusia..cewahh :)

rara pinkmafia said...

hai mmg kurang asam kan.

leya said...

sgt...siap nk ugut2 plak tu pdahal die yg bt salah...

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Bila time bcinta musim bbunga je...
pas kwen musim panas je...
mcm2 manusia zmn skunk ne...
kawen slh xkwen pn slh...
sptotnya suami tmpt istri blindung p ne suami mnakutkn istri...what the frog tol!

leya said...

tula..kemain dlm hati ade taman bagai..lps kawen dlm hati gunung brapi..baik xyah kwen kalo nk ugut2 cmtu kn..