Followers

Tuesday, 19 July 2011

oh abg Botak....

leya | 09:51 |
salam hai..slmat hari selasa semua..!
korg mesti tgk kn JUVANA episode last mlm tadi..so ape pendapatan korg?
emmm ending die mcm slow skit kn? memang dh dpt agk dh yg confirm mne2 watak jahat akhirnya mesti akan mnyesal dan mntak maaf pada yg baik..
pastu time ending tu mesti ade tnjuk scene beberapa tahun kemudian...cite kabir bhatia mesti cmtu pnye mcm NUR KASIH ngn GEMILANG dlu tu kn2?
dh apt agk dh yg mesti Cikgu Zakiah tu akan jadi Warden aka Pengetua baru skolah tu..Daim plak kalo xjadi Cikgu kt situ cnfirm akan jadi org yg berjaya dan berpangaruh..kn2??
cume terkilan skit sbb si Botak tu lps 10 thn die jadi PENINJU yg berjaya? what the fish?
ingtkan die jadi cikgu gk ke..
ok2 sbenarnye nk cite psal si BOTAK tu...name sbenar die Johan Arrif As’ari (Johan As’ari). umur 25 thn.. die postpone stdy die kt Kolej University Islam Melaka (KUIM) sbb berlakon kjap...die amik Kaunseling kt situ..erkk?
menurut beliau sjak dh brlakon siri JUVANA tu rmai gk la pminat die..fiwetttt..!.die g JOM HEBOH mne2 sume pn dok usha die..pakat amik gmba ngn die...dh femes gamaknye kau Botak..!


taraaaaa...ni Botak a.k.a Johan Arrif...


tapi die ckp die xnk hanyut atau mudah lupa diri dgn populariti dlm dunia lakonan ni...cukup la ala kadar je ye...ade gk gosipkan die dgn Cikgu Zakiah tu (Izreen Azminda) tp die ckp kwn2 aje sbb dua2 org utara so cpt serasi...
emmmm rupenye si Botak ni prnah belajar agama kt Pondok Pesantren As-Syuhada, Jambi, Indonesia tapi xabes..but still leh hafal dlm 1,2 juzuk Al-Quran...waaa not bad..fiweetttt lagi..!
ape pun semoga die sukses lagi dan x lupe diri la kn2..?

p/s ~ suke nama2 watak dlm JUVANA tu...Botak, Ayam, Apek, Panjang, Gaban, Kicap..emm ape lagi?


11 comments:

deeya said...

kedah mane weyh ?? name ta cukup tu .. arggh ! sume suke botak .. sume suke botak . aku nak suke komeng aka ain boley ?? keh keh keh !

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Btol kata deeya syik botak je..
kedahkn comel hahahha...

leya said...

hahaha...a'ah la kn kedah bdak kcik tu lpe nk ltak skali..oo korg minat ngn si kedah tu ye..hehe..
sje cte psl botak almaklum watak utama..
deeya: kedah ngn komeng trcicir ye ;p
ain: hehe yerla2 kedah comel..tp sian die kne buli jek..;p

oja_alia said...

tau takpe..name2 dowang sume sempoi..tapi ape ape pun..rindu daim!!heheeeheeee

leya said...

kn..sempoi je..ehh xleh rindu2 die dh nk kawen..heeee ;p

oja_alia said...

ALORH!takpee...lakonan die best..jadi budak baik..sweet2 jek..ehehe

leya said...

hehehe..byk twaran die smenjak 2menjak ni ek..rezeki bkl pngntin la kot ;p

Asyieq-iN Rkey said...

adeh..tertido tak tgk malam tadik..=.= waa...encem gak abg botak ade rmbut~~

leya said...

haha...ala tido lak die..
nmpk baik lak ade rmbut kn ;p

ayie said...

xbest la ending dia..haha.. botak berambut=bobut

leya said...

hahaha bobut la plak..a'ah ending kureng n agk slow skit ek ;p