Followers

Saturday, 2 July 2011

Maut Rebut Bilik Air

leya | 14:25 |

EDISI: kau ingt kau sorang je ke yg bayar sewa ha??

mcm2 kes btol la zaman skang nie...ni kes trbaru kt JB yg smpai tikam menikam dan maut sebab berebut bilik air. tak tau la sape yg salah kn..tp dua2 patut kene luku je kpale msg2 sbb pentingkan diri dan tiada timbang rase + tolak ansur dlm idup di bwh satu bumbung.

yg dlm bilik air tu cubalah fkir kn org lain jgak yg nk pkai bilik air tu..dh kte dok sebumbung kn. kalo aku lah mmg pantang btol org mndi lmbt or dok lme2 dlm blik air by the time ade org tgh tggu die...pntingkan diri btol! ckup aku pantang!! lainla kalo xde org tggu ke kn so ske ati ko la nk mndi ke brenang ke buat aksi akrobatik ke hape ke...

yg si kwn tu plak mmg tgh angin pasang la kot smpai ke tahap tikam menikam ni...btol2 pnye angin die smpai blik air pnye psl pn snggup bunuh org...xlogik oke!

View Image
"tunggu la kejap aku nak memerut nih...."



Gara-gara berebut bilik air, seorang lelaki warga Indonesia maut ditikam rakannya sendiri dalam kejadian di sebuah rumah di Jalan Pantai, Kampung Bakar Batu di sini, kira-kira jam 6.30 pagi, semalam.
Sebelum kejadian, mangsa dikenali sebagai Mat Juli, 37, sedang mandi sebelum pintu bilik air diketuk berkali-kali rakan serumahnya.
Sejurus mangsa keluar, berlaku pertengkaran di antara mereka dan suspek kemudian mencapai pisau pemotong sayur sebelum menikam rusuk kanan mangsa menyebabkan dia mati di lokasi kejadian.

5 comments:

zaty said...

ish3..dah tak tahan kot.sakit perut sangat dah tu.^^

Fathiah Hamim said...

mak aih. tak beragak

ishiko said...

fuhh.. kalo bilik air skali ngan temp mandi, mmg mcm tu lah... lama jadinye..

leya said...

zaty: agknye la kn...snggup jdi pmbunuh tu...ke dh lmbt g dating hehe ;p
fathiah: tau xpe
ishiko: heheh..mngundang bahaya jgak la kn..xpsl2 mmbunuh

zaty said...

btol gak lmbt gi dating.hehe :)
ade2 sje mat indon ni.