Followers

Thursday, 15 September 2011

~ Tak tahan punye pasal....

leya | 14:29 |

Kejadian berlaku hari Sabtu yg lepas kt Kompleks PKNS Shah Alam... tetibe tringat kejadian ni sebab opismate dok cite pasal hal yg sama tapi berlainan isu (camane tu..?)

Kisahnya ialah aku telah termasuk salah TOILET! bukan termasuk lagi dah tapi sudah masuk.. damn btol la! camne aku bole tak perasan mane 1 toilet jantan mane 1 toilet betina ni?? sebab sebelum ni aku memang agak alert untuk masuk ke toilet takut tersalah masuk, sampai 2,3x gak la aku dok usha pintu samaada btol ke tak toilet yg aku masuk ni...

Al-kisah tak tahan menahan tuuttt punye pasal aku telah memecah tradisi (cewahh..) dengan masuk toilet LELAKI...! aku tengok gambar yg letak kt pintu tu macam lebih kurang jek sebab tu la aku bole tersalah masuk (alasan nak cover)
Toilet ni pun jenis hidup segan mati tak mau jek sebab letaknya dihujung ceruk celah bedah nunnn...kire pilihan terakhir la kalo nak singgah masuk situ...hanya ada 2jamban jek kt dlm tuh..masuk jek toilet trus menuju ke pintu jamban (antara sebab aku tak perasan toilet laki)
Toiletnya MASYAALLAH..! kotor yg amat...baunya tak usah cakap la hanya Tuhan jek yg tau...oleh kerana tak menahan punya pasal ku gagahkan jua.. maka start la bebelan si gedik ni semasa proses pembuangan (maafkan ketidaksopanan ayat ini)..masuk jek aku dah membebel cakap sorang2 pasal ketidakpuasan hati aku dengan keadaan toilet tuh....KOTORNYA! BUSUKNYA! eiiiyaaaa..! uwekkkkkk..! antara perkataan yang keluar semasa kejadian...rasenya kt jamban sebelah ada hamba Allah gak kot tengah melakukan aktiviti sama tapi jenis yg berlainan (ooppsssy..!) dan mungkin (bkn mngkin dah memang cnfirm) dia dengar bebelan aku kt sebelah tuh! isshhhhhh malunyaa! dahla salah masuk toilet, membebel plak lagi..
Dah selesai membuang aku sempat toleh ke bahagian sinun...eh ade lelaki? tp nampak dari belakang jek (nasib baik..!) die tgh btulkan zip sluar rasenye (hehehe..gelak jahat sambil tersipu)...aku dah stat rase lain dah..aku yg salah masuk ke dia?? lepas dh kluar sempat jeling kt pintu toilet sebelah..DAMN! aku yg salah masuk! !@#$$%^%^% btol!
Mamat yg tadi pun baru kluar then direct dia cakap "toilet sebelah le.." sambil tersengih..
Aku buat bodo jek sambil borak2 ngan akak aku..hehehe...maluuu dohhhh!
nasib baiklah tak ramai yg mnyinggah toilet tu time tu...keadaan toilet tu tak dapat aku nak gambarkan ngn perkataan sebab terlalu teruk keadaannya...pertama dan terakhirla aku nak masuk toilet tu (kalo wangi dan cantik nak gak singgah lagi hihihihik)

1295842771807044645
~ kalo ade signboard cmnie ok ke? hahaha


10 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahahaha..seb bek xde org ngah kecik bdiri law x awk pengsan hahah..

leya said...

hehe tau xpe..sipi2 jek nk nmpak org tutt brdiri tu nsb baik tmpt ehemm tu belah sinun kehkehkeh

Akmal [B] said...

len kali bile da salah masuk... cakap "minta maaf ye, saye cari bf saye"

leya said...

haha brilliant idea tp msalahnya dah masuk dan mmbuang...xkan la nk cri bf smpai siap buang skali hehe

ABU said...

hahahaha lawak tula kena tegok betul2..

leya said...

haha..baekla more alert lps nie..

Miz Novexx said...

hahahah... kelakar betul
lain kali kena tengok betul2 ye ;)

leya said...

baekkk...:)

ayu zan said...

terbaik..haha..mst malu gila...
gelak guling2 baca entry

leya said...

hahaha..tapi nsb baik xramai org tau tidak lgi malu ar..:)