Followers

Thursday, 29 September 2011

~ Senangnye kau kene tipu...

leya | 15:39 |
Hanya melalui email dan laman sosial mudah sungguh wanita2 di malaysia ni ditipu. Dengan ayat2 manis dan gambar hensem baekkk punye, dorang dengan mudahnya diperdayakan oleh foreigner2 dri Nigeria la, Africa la, Nepal la, Turkeministan la Setan la dan byk lagi la..baru disuakan dengan gambar2 menarik sikit dah boleh kene tipu apela punye bengap sangat...kalo pakai santau atau pukau ke lain la cite tapi ni kene tipu hanya melalui internet seperti facebook dan tagged...how come?
Foreigner2 ni hanya menggunakan ayat2 manis melalui surat, puisi2 cinta, skrip cinta bagai dan gambar mat salleh mane die cilok tah...diklasifikasikan sebagai penipuan internet..

~ agaknya dorang letak gambar abg pitt ni tak? hihihik

Menurut laporan dan statistik PDRM (dah macam pengacara 999 plak rase..) seramai kurang lebih 774 orang wanita di negara kite ni dilaporkan terkono (hehe maap ayat trlebih sempoi..) dalam tempoh 8 bulan sahaja dan sebanyak RM 24juta berjaya dikaut oleh mat2 foreigner tersebut..banyak tak banyak??

Dorang tu lagi cerdik, mana yg nampak mcm tengah kesepian ke ketandusan kasih sayang ke dorg bantai la ayat2 manis sume kasi cair wanita2 malaysia nie...so dah kemaruk punya pasal ape lagi gi bank in kan je duit2 or harta2 yg ada ke acc si samdol2 lahabau tuh..punye senang dorang dpt duit kan..sehari maunye leh dapat dalam RM 100 cmtu..

p/s ~ dahla dok menumpang kt tempat orang berani lak nak buat kerja tak bertamadun tu ek..dunia dunia..


No comments: