Followers

Friday, 23 September 2011

2 Diana kini bertudung....

leya | 12:35 |
Salam Jumaat semua....

Semenjak 2menjak ni dah ramai gak la artis perempuan kt msia ni yg mula memakai tudung...
Alhamdulillah la Allah dah buka hati diorang utk menutup aurat dan kalau bole biarlah ikhlas..
Yang menarik perhatian diorang menutup habis btol2 aurat diorang dan menjaga penampilan sesuai la kan dengan imej baru tu (xdela mcm sorg artis top tu yg siap dah g umrah berkali2 tapi still pakai selendang nampak jambul n pakai ketat..ahakss..oppsss terkutuk plak!)

Start dgn Irma Hasmie ex Nabil tu pastu Raja Farah (wlaupun still nmpak leher..slow2 katenye..), then yg latest Siti Nordiana dan Diana Amir...jom usha imej terbaru mereka...



~ Siti Nordiana...haa kan lawa gini siap berjubah skali...i loike


~Diana Amir..pun lawa gak mcm Arab daaa

Diana Amir ni cakap beberapa bulan kebelakangan ni dia asyik bermimpi pasal kematian dan Hari Kiamat katenye..dari situlah dia mengambil keputusan utk berubah...skang die nak mendalami ilmu islam dgn lebih mendalam lgi..dia pun ade berjumpa ngn Irma Hasmie n Wardina utk mendapat nasihat n dorongan...Alhamdulillah...xpela slow2 kan yg penting ikhlas berubah kerana Allah S.W.T...

p/s ~ terus jadi minat ngn dorang tau lepas dah tukar imej ni hihihihik

10 comments:

EyqaLuvender said...

alhamdulillah...sejuk hati kte tgk diorg pkai tudung kn?hehe

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Alhamdulillah...

leya said...

Eyqa: yup btol tu sweet jek kn

Are Inn: :)

man said...

bagus la... biasanya gaya artis jadi ikutan golongan remaja.

leya said...

emmm tula..minat pnye psal sume gaya pn nk ikut..tp kalo bole ikut yg positive je la kan

ABU said...

bagusla kalau macam tu..:)

Ihsan Arifin said...

berubah sebelum terlambat :)

Nalisa Syahira said...

eh , diana amir pun dah pakai , baru tahu ,

ayu zan said...

sweet je den tg0k..

leya said...

ABU: yup bagus sgt kan..

Ihsan: yer btol tu..alhmdulillah Allah bg petunjuk

Nalisa: a'ah babe baru la jgak

ayu: hehe kan...sejuk je mate mmandang :)