Followers

Wednesday, 16 November 2011

Renew lesen ikut tarikh lahir

leya | 13:51 |

Ok kawan-kawan mulai isnin ni segala lesen memandu kamu orang yg ada boleh la ditukarkan tarikh renew nya kepada tarikh kamu orang dilahirkan pendek cite befday kamu orang le...mana yg baru renew kan lesen tu selagi dlm tempoh 12-18bulan dari tarikh lahir ke tarikh perlaksanaan atau sebaliknya,kerajaan akan support yurannya maknanya FREE le...so takde la lagi istilah lupe nak g barukan lesen tu..tapi mungkin ada gak la yg sesaje tak nak barukan lesen dorang sebab malas, lupa dan ada gak yg berfikiran 'alaaa xjadi pape pun kalo tak renew lesen ni..'. tapi malang kadang2 tak berbau..hari ni ko cakap esok gak polis saman korang bukan kire waktu dan tempat pun...(ape aku merepek ni..?)

Image Detail
sape pnye lesen tah memandai curi ambik...

Emm agak2 lepas kerajaan dah suruh tukar tarikh barukan lesen ni ade lagi tak yg masih terlupa atau buat2 lupa tarikh nak barukan lesen sendiri tu? Manela tau kot gembira sangat nak sambut befday punya pasal sampai terlupa kt lesen sndiri tersadai kt dalam wallet tu kan...? Hahaha masing2 punya hal la..tepuk dada tanya selera....ok chow dadaaaaa ^^


2 comments:

nazirah said...

huhu isnin ni brmkne 21 hb la ek ? huhu ok gak tkr lesen ikt tarekh besday ;)

leya said...

yup 21hb...tula senang skit nk ingt bg sesape yg plupa tu hehe