Followers

Monday, 14 November 2011

kite plak yg terkena..

leya | 13:33 |
Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?
BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...
GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???
BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?
GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10.. and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.
BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!
GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!
BF : u isap rokok x yang?
GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?
BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u n mane evo u ?
GF :
!@#$%^&*
 
Image Detail
 
p/s~ kite nasihat kite lak yg terkena ek..hehehe..mcm2 hal ^^
 

6 comments:

Miss Volvo said...

nasib baik dapat bf yg tak merokok hikhik

acheeqa farhana said...

hahahaha..kelaka..jahat je si bf tu..

leya said...

Miss Volvo: hehe samela kite ;)

acheeqa: jahat ek..perli baekk pnye

Mizfantagiro said...

hihihih..kene balik.. =p

leya said...

hahaha ;)

Wuming said...

WumIng juga tak merokok... juga tak pakai kreta mewah... Malah kawan yg merokok pun pakai kreta lebuh baik


Tu pasai malas nak tegur mereka...He..he..he..