Followers

Friday, 24 June 2011

abang la ngapa korg busuk sgt hah..??

leya | 11:00 |

sedang aku berjalan2 dgn lajunya tanpa hala tuju di sebuah pasaraya tiba-tiba sesuatu telah menusuk kedalam lobang lubang hidungku ini...aneh sungguh haruman tersebut..langkahku yg laju tadi telah kuperlahankan dari skala 20km/j kepada 10km/j..haruman tersebut sangat memualkan..aku keliru..haruman apakah itu?? ku pandang kiri ku pandang kanan dan akhirnya ku pandang belakang...ya dua orang lelaki budiman bangla telah berselisih denganku tadi..ahhh kenapa bau mereka begitu? aku tidak mengerti akan ini semua...aku jadi loya seketika...tidak mandi pagikah mereka? baru balik dari bendang kah mereka?
View Image
ko xpayah nk sengih cenggitu...aku xheran pon..!


arghhhhhh...ok back to basic...tgk muke dorg ni pn aku jdi loya + mual la der...aduhh nape dorg pnye bau cenggitu hah? trsangt la busuknye smpai dh x trkata2 dgn perkataan dh ha...nk kate bt keje berat xjugak...contoh mcm pak guard bngla ni, keje die dduk n brsiar2 kt sekitar kwsn mall yg die jge tu je...kalo brpeluh pn xde le smpai nk mngeluarkan haruman semerbak yg haishhh cmne baunye tah..korg pn msti tau kn cmne bau bngla2 ni...even kalo dorg tgh dduk n aku yg lalu dkt die pn bleh trbau kuat pdahal die dduk je tu...
tula dorg kn ske nau mkn bawang..bawang putih especially tu yg mnggalkan kesan bau badan yg degil tuh...bau per ek? hapak + hamis + masam + tengit (eh ade ke bau cmtu?) ahhhh mmg busukla korg..!


p/s ~ minta kerajaan halau bngla2 ni blk australia bngladesh..bikin pncemaran bau jek kt sni..kalo nk gk dok msia kne pkai wangi2, letak bedak byk2 kt muka baru cantik..


6 comments:

sor-fiena said...

kekeke~ setuju-2 :) hahaha . tarak tahan owhh sama bau mereka -.-' *pengsan sekejap

leya said...

kan kan kan ;D

ABU said...

yurk!! tak nak byngkan..abu pun sngt sensitip dgn aroma aroma ni.. tak suka mau busuk..diorang mandi tak bersih kot..eh

leya said...

eiii geli kn..tah pape tah dorg ni pngotor..tula mndi xbrsih ngn mkn mknn yg mnggalkan bau la kot..yakss!

Sofya said...

adoii baca pun terbau2 busuk badan diorang tu...
akak pun ada pengalaman lebih kurang gitu gak la..

leya said...

hehe..kn2..mse nk tulis entry ni pn smbil trbyg2 bau dorg tu..tula kn kt mne2 pn bau dorg sme je bau yg tu jgak kn..eiii geli ;p