Followers

Thursday, 23 June 2011

RCW malu 'berguling' ngn SHAHIR

leya | 15:52 |

Pelakon jelita Rozita Che Wan mengakui berasa segan apabila terpaksa melakonkan babak romantik bersama Shahir (AF8) dalam telefilem Cer Citer Cinta.
Kata Rozita, dek kerana malu bergandingan bersama, kedua-dua mereka terpaksa mengulangi semula babak-babak romantik beberapa kali sepanjang penggambaran berlangsung pada awal Mei lalu di Perlis.
“Kami serasi digandingkan dalam telefilem ini. Cuma apabila tibanya babak-babak romantik, kami asyik nak tergelak saja.
“Bayangkan, salah satu babak ialah adegan berguling-guling dan kami terpaksa lakonkan banyak kali kerana tergelak sakan semasa penggambaran. Ye lah, rasa malu sangat berlakon begitu,” selorohnya ketika dihubungi mStar Online, Rabu.

Gambar Rozita Che Wan dan Shahir

Tambah Rozita, walaupun Shahir nampak seperti seorang pemalu dan tidak banyak bercakap, dia sebenarnya mempunyai bakat lawak semula jadi dalam dirinya.
“Shahir merupakan seorang lelaki yang kelakar sebenarnya. Sepanjang penggambaran berlangsung saya asyik ketawa tak henti-henti kerana lawaknya.
“Tambah pula telefilem ini genre komedi romantik, riuh jadinya set penggambaran kami. Cuma ada sebuah adegan yang memerlukan Shahir mengaji, membuatkan saya ternganga sekejap kerana kagum dengan suaranya,” tutur Rozita
Telefilem Cer Citer Cinta terbitan Zeel Production itu turut dilakonkan oleh Tomok serta beberapa bekas pelajar AF9 dan akan ditayangkan pada Khamis (hari ini), pukul 9 malam, di Astro Ria.


p/s ~ hamboi2 dh brguling2 bagai..malu tp mau kan3...jgn lupe korg yg minat ngn RCW ngn Shahir ni tgk cte dorg MALAM ni...(aku nk tgk time dorg brguling jek..shhhh)


8 comments:

Nur Fajariah said...

bukan ke shahir ni alim?dulu minat lah dia,tapi skrg kurang dh sikit..huhu.

leya said...

tula kn..smela dlu minat gk die time kt af dlu..mcm ciri2 laki soleh la ktekan..skang sejak byk gosip especially ngn RCW ni dh jdi nympah lak ngn die...huhu

ABU said...

aku nak jadi artis jugakkkkkkk!!! :P

leya said...

sbb ko nk brguling2 ngn RCW gk ke? :D

deeya said...

hoooo ??! syahir pandai mengaji ? waaah ! nak jatuh cinta boley ?? keh keh keh !

leya said...

haha...bru nk jtuh cinta ke? dri af lgi die dh pndai bab2 tu sume.. tp pelik nape yg die ske nau ngn RCW tu...kn

amna said...

terkejut juga bila dapat tahu shahir berlakon. hurm, ternyata bakat boleh diasah ^^''

leya said...

yup2..besela mostly juara af msti akn brlakon lps dh kuar af kn...nme tgh glamer la ktekn ;p