Followers

Thursday, 2 June 2011

kenapa?? why??

leya | 15:16 |
xtrucap dan xtrgmbar difikiran ni bile dgr n bace berita psal bayi lelaki bru lahir dicampak dri tingkat 5 pngsapuri....kejadahnye sume ni?? ASTAGHFIRUALLAH...mngucap pnjg aku dgr berita nie....bayi tu lngsung x berdosa...lgi bagus kalo ko ltk je kt msjid or dpn umh org kalo btol2 dh xnk sgt kt budak tu...yg ko CAMPAK bdak tu dri tngkat 5 psal ape haaaa???? kpala otak ko dh trbuang sme ke???
ko ingt yg ko campak tu bantal ke haaa???

MAUT...mayat mangsa di tempat kejadian, malam kelmarin.
From : Harian Metro



aduhhh xsnggup rsenye nk tgk keadaan mayat bayi yg sah2 la hancur berkecai tu...die xmntk pn lahir kt dunia ni oleh mak bapak yg bangang bingai cm haram jadah tuh...


BINATANG pn sygkan ank2 dorg la!



ko nk lari mane ni.duk diam2 kat umah
tgk si rimau ni wlaupun die gigit ank die (cmne plak die nk dukung ye x?), die btol2 mnjaga kesejahteraan anknye tkut dimkn haiwan lain....


Jom jadi tarzan
tgk org utan ni ha....kemana die gayut pasti dibawa ank die brsama2...utk malatih anknye brgayut sebaik yg die buat...


Sayang anak mak.olololo
wlaupun die hanjing die ttp mnjaga ank2 die...tgkla tu betapa rapatnye mereka sume...



ahh sng cite BINATANG pn msih tau mnjaga anak2 dorg wlaupun dorg tak brakal mcm manusia...
manusia yg xbrakal je yg snggup buang ank dorg...

xpela wahai si kecil Adam...syurga menantimu disana...Alfatihah

trpksa aku mngeluarkan kate2 kesat ni kpd si pencampak sekaligus pembunuh kpd bayi tu tdi.....BODOH..!!

sekian....



2 comments:

724422 @ matyo said...

tanda2 akhir zaman

Zina bermaharajalela.

“Dan tinggallah manusia2 yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang.” - Sahih Muslim

ni entry saya:
Kiamat sudah hampir?

leya said...

thanks for the entry nnti sy bace...