Followers

Thursday, 30 June 2011

~Jam ku bukan jam mu...

leya | 14:27 |


EDISI: erkk..jam ko ke nih..! yerla jam haku..!

selamat hari khamis kpd sume org dimana jua anda berada...hari ini kte akan mngupas kulit bawang mngenai JAM TANGAN...cer tgk kul bape skang? kalo xde jam mmg ssah le idup seharian kn...

saje je nk cite psl jam tgn aku yg kesian ni...aku beli kt kedai basikal jam kt plaza alam sntral tu..aku beli mse aku Form 1 oke...skrang aku dh.......24 (hishh kne mention gk umur sbenar kt sini..) so suda hmpir kira2 10thn gk usia jam ni brsama aku...ikut je mne2 aku gi slama 10thn nie...naik tngga turun tngga, naik bukit turun bukit, msuk hutan kluar hutan...lame tak lame tu? murah je aku beli jam ni RM 29.90...mahal kn? time skolah dlu rse mahal benau jam ni..kalo pkai g skolah rse cm elegan lagi exclusive je rse diri ni (poyonyeee..).. jgn nganga weh..marilah aku tnjukkan jam aku yg kesian lagi mnyayat hati ni...





kesiannyee...

usang bukan?

isk isk isk...


aku syg btol ngn jam ni wlaupun xbrape nk mnjge sgt beliau...dicmpak2, dihempas2...mmg kesian beliau..
ntah knapa bgitu lme pula hayatnye brsama2 ku....masih elok plak tu cuma nmpk buruk + usang la kn...akak aku pn slalu sruh aku gi tukar jam lain yg baru lagi menawan..tp aku bt bodo je dan trsengih2...dlm ati aku (ske ati aku le jam aku bkn ko yg pkai..aku yg pkai...sebok jek) yg pnting aku ske n bhagia memakainye...ade je jam lain kt umh tu tp saje aku nk pkai yg ni jgak...
stat dri skolah, abes skolah, mnganggur, keje kuli, msuk u, kluar u, gi konvo, gi intrview, dpt kje, pkai gi keje smpai la ni..aku mnaip smbil memakainya..hari2 aku cium die (tipu)...walaupun murah dipandang mata tetapi ckup melengkapkan idup aku...ah pedulik ape org nk ckp...





5 comments:

deeya said...

buruk cemane pun rupa kalau da sayang , itu jugaklah yg melekat di hati .. kan sayang kan ?? hahakz !

leya said...

hah btol tu sayang..kte2 smngat jgak ni haha ;p

ishiko said...

dekat setgh tahun dh xpakai jam.. sob3xs..

zaty said...

jam banyak brjasa tu.^^

leya said...

ishiko: pulak dh..awat smpai cmtu plak..cpt g cri lain hehe ;p
zaty: btol sgt tu...syg die sgt :D