Followers

Thursday, 17 May 2012

Ady Putra bercerai!

leya | 13:32 |
Hero idaman aku dan seantero malaya dah bercerai kaba nye...emmm dah tak ada sefahaman n jodoh kate beliau...semua sedia maklum yg isteri beliau dah beberapa kali keguguran namun itu bukanla alasan kepada perceraian mereka berdua...artis ni biasalah kalo tak bercerai tak sah..

baca yang ini pulak ady putra dan isteri hiasi muka depan mingguan ...
mcm dato siti dah muka wife beliau kn..


org hensem ni cepatla jodohnya karang walau dah bercerai pun tu pun kalo tak memilih la...kalo tak memilih pilih je saye abg ady..saye tunggu ye ngeeee...


2 comments:

Lea Isnawi said...

bini dia ni mesti peminat siti

leya said...

hahaha..xpun siti minat die ngeee