Followers

Wednesday, 18 January 2012

Memandu sambil tgk VCD lucah??!

leya | 12:43 |
Tak senonoh btol kan dengar berita cmtu...boleh pulak memandu sambil menonton tv..tengok VCD lucah pulak tu! memang WTF btol la...sebab kecuaian die, orang lain jadi mangsa..bukan cedera lagi dah tapi dah meninggal dunia sebab eksiden berlanggar dengan si pemandu lori yg bodoh tu..laki bini bangsa india yg bawak motor tu la kesian, meninggal terus on the way nk gi keje...tak memasal anak2 dorang jadi anak yatim piatu serta-merta...kecik2 lagi tu..kesian btol

Bukan la nk condemn ke ape ke tapi pemandu lori dan kenderaan berat yg lain ni memang kebanyakan dorang sangat mementingkan diri sendiri tanpa fikir keselamatan orang or pemandu lain...senang cite KURANG AJAR!..memandu keadaan biasa pun membahayakan orang lain inikan pulak memandu sambil menonton..bukan tengok ombak rindu ke ape ke tapi tengok VCD LUCAH ok!


Bayangkan la boleh jadi eksiden yg teruk disebabkan die yg memandu cuai sambil menonton cite lucah lahanat tu...dia berlanggar dgn lori lain pastu 2buah kereta dan 2buah motor (termasuk motor laki bini india yg mati tu)..sesak teruk sampai 3jam jadinya.

p/s~ risau gak dgn keselamatan diri sendiri ngn org2 tersayang kalau ada pemandu yg cuai mcm tu...mintak dijauhkan dr perkara tak diingini..Amin ^^

3 comments:

Suwaibah YS said...

dasatnye..pemandu lori tu bangsa ape?

leya said...

tau xpe kn..xbgtau plak pmndu tu bngsa apa huhu..

Bobo said...

ya Allah..tgh memandu pun buat kje xelok..xberkat pemanduan die tu..