Followers

Tuesday, 11 October 2011

~ what goes around comes around...

leya | 16:24 |
Ape yg goes around comes around nye? tu pepatah omputih, dlm erti kata yg lain 'karma'..penah dengar kan hukum karma? tapi bukan lagu wings tu ye...melalui pemahaman mata kasar maksudnya lebih kurang apa yg penah kite buat pada orang lain akan jadi pada kite juga suatu hari nanti...btol ke? lebih kurang la ek..
tapi apa kisahnya?



Dah jatuh ditimpa tangga nasib si Mamat Sepah ni. Bukan sahaja dibuang ahli kumpulan Sepah yang lain kerana tidak berdisiplin, malah teman wanitanya Fida juga mengesahkan kini dia sudah memutuskan hubungan dengannya.
Namun difahamkan bahawa Mamat kurang berpuas hati dengan cara Fida mengatasi masalah hubungan mereka ini dan membuat keputusan tergesa-gesa memutuskan hubungan tersebut.

Bukanla nak kate ape kan tapi mmg kisah dorang tengah hangat skang ni kan..so secara tak langsung hal peribadi semua habis dibongkar...artis la katekan..kadang2 kalo tersalah mulut boleh memporak peranda kan sesuatu hal atau perhubungan...senang ckp kerana mulut badan binasa la kan...korang pon tau kan kisah si Mamat dgn ex die kan sebelum bercinta dgn Fida nie so xpayahla nak explain pnjang lebar...dan sebab Fida nak putuskan hubungan dengan Mamat ni pun mesti korang dah lebih arif dan tahu...Wallahualam ^^

p/s ~ Takziah kpd keluarga Allahyarham Dato'Ahmad Jais diatas pemergian beliau pagi tadi...penyanyi 50an-60an fevret mak tu huhu...semoga roh dicucuri rahmat..Al-Fatihah

No comments: