Followers

Thursday, 13 October 2011

Realiti sebenar apabila beritahu rahsia pada kawan

leya | 10:54 |


p/s ~ jangan bagitau lain orang tau ni rahsia kite BERDUA je...^^


7 comments:

oja_alia said...

standart memang macam tu la sis....oleh itu,pilih sorang jek yg ley simpan rahsie tu..kalau bocor pun,,kite boom jek sorang tu.AHAHAA

----- ----- said...

haha~~..

klu ikut dari pandangan kami lain kot..
klu ikut sains pun kn mana leh lelaki & lelaki dapat anak...~~

x + y

leya said...

oja: kan..slalu cmtu jek ttibe dh mcm 1 dunia lak dh tau rahsia yg kte mntak rhsiakan tu..

--- ---: eh2 ape plak msuk bab anak ni hahaha..xde kne mngene pon

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Lumrah dunia...:)
crilah kwn yg btol2 ikhlas.

leya said...

Are Inn: hehe tau xpe..susah gk nk cri yg btol2 bole simpan rahsia kn..

man said...

sukar nak tahu kawan mana yang boleh simpan rahsia.

leya said...

man: tula psal..kite yg mndengar ni pn knela tau cmne nk smpan or jaga hak privasi seseorg kn..sbb bila org sruh kte simpan rahsia brmakna dia mmg berharap yg kte org yg bole dipercayai..